რეფლექსია
პროექტისთვის საჭირო მასალები და რესურსები:ENABLE CONTENTგააქტიურებაა საჭირო. ვმუშაობთ გეგმის სრულყოფაზე. ინვენტარში რა უმნდა ჩავწერო ისეთი ინვენტარი რაც არ მაქვს და რისი მოძიებაც საჭიროა.(რაც მაქვს ის ინვენტარი არ უნდა შევიტანო).
ინტერნეტრესურსები: პროექტთნ დაკავშირებული მასალები სადაც არის განთავსებული. მაგ.: მულტფილმი და ფილმი, რომლის ნახვაც შეუძლიათ ბავშვებს მოცემულ თემაზე.
მეოთხე მოდული სასწავლო ნიმუშის შექმნა.ვეცნობით მეორე აქტივობის ჩათვლით.
speqtri.come
intelga.blogspot.com- resursebi-მოსწავლის ნიმუში
ჩეკლისტით რა ინფორმაციას უნდა მოიცავდეს პრეზენტაცია, ვაფასებთ კრიტერიუმებით.
ვმუშაობთ ჩეკლისტის შექმნაზე.შევქმენი პორტფოლიოს ჩეკლისტი და გავაგზავნე ჩემ მაილზე.
თეატრის დადგმის კრიტერიუმების ჩამონათვალი
ბლოგზე -რესურსები- შფასებები.
ელექტრონული უნდა იყოს თემატური კითხვები,"ვიცი- ვისწავლე - მინდა ვიცოდე"
პრეზენტაციის რუბრიკა
კოლაბორაცია, თანამშრომლობა.
შეფასების რუბრიკის გაკეთბა უკეთესია ექსელის ცხრილში ავტომატურად ითვლის ქულებს.
ჩეკლისტის მიხედვით უნდა შევქმნა შფასების რუბრიკები.
განვიხილავთ კოლაბორაციულ რუბრიკას.
ჩვენი სახელმძღვანელო მოდული5: მოსწავლეთა ჩართულობა შეფასებების პროცესში. შეფასების სტრატეგიების განხილვა.
შფასების ფორმების შდგენა, რუბრიკა და ა.შ.
დავალება: გეგმაში განვავრცო სასწავლო აქტივობები, უფრო დეტალურად ჩავწერო. დავწერო მოსწავლის ჩეკლისტი.
ინტერნეტრესურსები: პროექტთნ დაკავშირებული მასალები სადაც არის განთავსებული. მაგ.: მულტფილმი და ფილმი, რომლის ნახვაც შეუძლიათ ბავშვებს მოცემულ თემაზე.
მეოთხე მოდული სასწავლო ნიმუშის შექმნა.ვეცნობით მეორე აქტივობის ჩათვლით.
speqtri.come
intelga.blogspot.com- resursebi-მოსწავლის ნიმუში
ჩეკლისტით რა ინფორმაციას უნდა მოიცავდეს პრეზენტაცია, ვაფასებთ კრიტერიუმებით.
ვმუშაობთ ჩეკლისტის შექმნაზე.შევქმენი პორტფოლიოს ჩეკლისტი და გავაგზავნე ჩემ მაილზე.
თეატრის დადგმის კრიტერიუმების ჩამონათვალი
- ზღპარში გომოყენებულია მოსწავლეების მიერ შქმნლი თოჯინები.
- წარმოდგენილია დეკორაციები მოქმედებების შესაბამისად.
- გამოყენებულია მაკეტები დეკორაციებისთვის.
- გამოყენებულია მუსიკა.
- გამოყენებულია ხმოვანი ეფექტები.
- მომზადებულია პრეზენტაცია სამუშაოს შესრულების თანმიმდევრობაზე.
- შესწავლილია ტექსტი და გათამაშებულია როლები.
ელექტრონული უნდა იყოს თემატური კითხვები,"ვიცი- ვისწავლე - მინდა ვიცოდე"
პრეზენტაციის რუბრიკა
კოლაბორაცია, თანამშრომლობა.
შეფასების რუბრიკის გაკეთბა უკეთესია ექსელის ცხრილში ავტომატურად ითვლის ქულებს.
ჩეკლისტის მიხედვით უნდა შევქმნა შფასების რუბრიკები.
განვიხილავთ კოლაბორაციულ რუბრიკას.
ჩვენი სახელმძღვანელო მოდული5: მოსწავლეთა ჩართულობა შეფასებების პროცესში. შეფასების სტრატეგიების განხილვა.
შფასების ფორმების შდგენა, რუბრიკა და ა.შ.
დავალება: გეგმაში განვავრცო სასწავლო აქტივობები, უფრო დეტალურად ჩავწერო. დავწერო მოსწავლის ჩეკლისტი.
No comments:
Post a Comment